Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2014 - 13:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vedr update af Windows 8.1 pro OEM

Hej,

Jeg har et problem, vedr. min ny installeret laptop.
Når jeg går ind og skal installere nye Windows updates, så får jeg denne fejl Kode: 8024401C

Den eneste måde jeg kan fikse dette på er ved at gå ind i regedit og ændre i nogle settings til 0.

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\WindowsUpdate\Auto Update

Disse resettes dog ved hver genstart.

Findes der en permanent løsning, så jeg kan holde mit OS opdateret?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2014 - 13:18 #1
Er det en opdatering af 8.1 eller en opdatering til 8.1 fra 8.0?
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2014 - 13:27 #2
Der er en fyr, som kalder sig patrick som skrev følgende:
"hi i got the same problem "error-code-8024401c" and i tried this use cmd as administrator and write slc/scannow.
that worked for me i hope that will work for you.by "
Avatar billede claes57 Ekspert
04. maj 2014 - 13:37 #3
et genialt program
http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
hent og kør - du kan springe de første faneblade over - rep af dit problem ligger på sidste faneblad. Bare kør de ting, den selv foreslår.
Avatar billede Slettet bruger
05. maj 2014 - 15:03 #4
Jeg fik det fikset med at sætte settings til 0 hele tiden og fik den opdateret næsten up to date.

Nu får jeg en ny fejl (Er ved at være træt af Win 8.1)
Kode 80070003

Denne kan jeg ikke løse. Har prøvet diverse løsninger fra nettet, men hvergang kommer denne frem. Findes der et hot fix eller noget?

Det er en opdatering af
Intel Corporation - Graphics Adaptar WDDM1.1 Graphics Adaptar WDDM1.2, Graphics Adaptar WDDM1.3 - Intel(R) HD Graphics Family
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2014 - 16:46 #6
Problemet løste sig. Een som kommer med et svar?
Avatar billede Slettet bruger
28. august 2015 - 22:24 #7
Luk