Avatar billede jps6kb Novice
09. maj 2014 - 10:08 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook autosignatur ved opstart

Hej,

Jeg har brug for følgende ting, og jeg kan simpelthen ikke lure hvordan man bedst gør det...

Jeg vil gerne ændre / nulstille indstillingerne for auto-signaturen i Outlook, så det er filer jeg definerer. F.eks. default.htm, default.rtf og default.txt.

Hvordan gør jeg det? Jeg kan se at nøglerne ligger som HEX-værdier i Regedit - dog ikke altid i samme mappe (000001, 000002, ...) - er der ikke en anden måde at gøre det på?

På forhånd tak.
Avatar billede sve80 Nybegynder
09. maj 2014 - 13:33 #1
Måske jeg rammer helt skævt her... Men er det ikke bare at åbne en ny email, derefter vælge 'Signatur' og derefter 'Signaturer' og herefter oprette og definere hvilke signaturer der skal anvendes hvor og hvornår?
Avatar billede jps6kb Novice
09. maj 2014 - 13:59 #2
Hej sve80, det gør du på en måde. Du kan ændre signaturen sådan, men som kategorien indikerer, søger jeg en løsning i C# - altså et program som kan ændre det automatisk, uden at brugeren foretager sig noget. :)
Avatar billede sve80 Nybegynder
09. maj 2014 - 14:02 #3
Roger - det er lidt over mit niveau, jeg skal nok lade være at blande mig yderligere :)
Avatar billede jps6kb Novice
12. maj 2014 - 19:11 #4
Ikke nogen der har et bud??
Avatar billede jps6kb Novice
27. juni 2015 - 13:14 #5
x