Avatar billede frem-ad Professor
09. maj 2014 - 19:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Rip en kodet dvd til harddisken

Jeg skal have en dvd (min egen) over på harddisken, men den er kodet meget.
Jeg har prøvet med:
ImgBurn den skriver ¨copyright protection system type CSS/CPPM - sorry ImgBurn cannot read copy protected disc¨

DVDFab 9 melder : Writing Erro control.

CloneDVD med Any dvd: Den får læst starten men så går den i baglås.

Så jeg er løbet tør for ideer med noget der kan bryde de satans koder...
Avatar billede Blueeyez Mester
09. maj 2014 - 22:05 #2
Prøv Alcohol 120%
Avatar billede frem-ad Professor
10. maj 2014 - 09:06 #3
220661: den kunne heller ikke læse den

Blueeyez: det forslag har givet mig mange problemmer. For da jeg skulle genstarte den efter installeringe. så kunne Windows ikke starte igen, den gik kold i opstarten, så til sidst var jeg nød til og trykke på Windows optimer computeren, så nu har den renset helt ud slettet alle mine programmer....... Satans...
Avatar billede Blueeyez Mester
10. maj 2014 - 10:21 #4
Du prøvede ved at starte den op i fejlsikret tilstand?

Kunne iøvrigt godt have en mistanke om din hdd, da du får en skrive fejl..

Evt tjek hdd sundhed med hard disk sentinel pro (der er en portable version der ikke kræver installation)
Avatar billede frem-ad Professor
13. maj 2014 - 12:22 #5
smid svar så får i point for jeres tid. for løsningen var jeg fik filmen fra andet sted.
Avatar billede Blueeyez Mester
13. maj 2014 - 14:10 #6
Vil lige indskyde en mulighed er dvdfab 8 og ikke 9.. Da jeg kørte windows brugte jeg det program til det.. Blot til fremtidig information.

Point ønskes ikke herfra, da løsningen ikke var blandt mine indlæg.

Overvågning af denne tråd er afmeldt. :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
13. maj 2014 - 15:09 #7
springer over med point.
Avatar billede frem-ad Professor
13. maj 2014 - 16:58 #8
...