Avatar billede ellee Nybegynder
09. maj 2014 - 20:27 Der er 3 kommentarer

SmartTV/DVD virker ikke

Hej

Vi har et samsung smart TV - og har idag købt en blueray/dvd-afspiller fra mærket Phillips - men såsnart vi trykker på HDMI1, så kommer Phillips reklame frem også går den ud igen.

Besked som popper op "opløsningen på den eksterne enhed skal skiftes".

Hvorfor virker det ikke?
Avatar billede Jannickhess Professor
09. maj 2014 - 22:06 #1
Hejsa ellee.

Jeg tror måske jeg har et bud,
på din Philips fjernbetjening, burde der være

4 knapper, som henholdsvis peger mod Højre/venstre
Og op / Ned - den knap, der så er i midten her prøv at klik på denne når reklamen for Philips er på din skærm.

skriv tilbage om det virker?

Hilsen

JH
Avatar billede ellee Nybegynder
10. maj 2014 - 10:48 #2
Hey

Det virker stadig ikke.

Skal man først indstille Blueray enheden?

Måske skal opløsningen skiftes, og hvordan gør man det?

Burde det ikke virke det hele - tv'et er nyt og det samme med blueray/dvd-afspilleren?
Avatar billede Jannickhess Professor
10. maj 2014 - 13:53 #3
Hejsa, ellee.

Hvad er det for en Philips model nummer du har, så kan jeg måske finde brugervejledningen på nettet.

Har du evt. prøvet at ligge en film i, for at se hvad der så sker.?

Ellers kan du prøve, at ringe til Philips
på nummer 35 25 83 14
Du skal nok have model nr på din Blueray afspiller klar, til du kommer igennem.

Og ellers, er du så sikker på at det er HDMI indgang nummer 1 du bruger i tvet?

Jeg tror, tvet burde, nok af sig selv finde den rigtige indgang, men er ikke sikker når det er to forskellige mærker.

Jeg håber, at jeg har været til nytte?

Hilsen

JH