Avatar billede mic- Nybegynder
14. maj 2014 - 23:38 Der er 3 kommentarer

SEO optimering

Har du en del erfaring med SEO optimering, så er du lige den jeg har brug for til seriøse og spændende sites som skiller sig ud fra mængden og rammer mange brugere.
Så giv lyd fra dig, så vi kan finde ud af noget.

Mvh Michael
Avatar billede Jesper Damtoft Praktikant
15. maj 2014 - 13:32 #1
Hej Michael,

Du er velkommen til at tage kontakt til os på www.citona.dk ang. SEO optimering og fortælle lidt mere om dine ønsker og sites. Herefter kan vi tage en snak om, hvordan vi bedst kan hjælpe dig i mål ift. din budgetramme.

VH Jesper
Avatar billede RigPa Novice
19. maj 2014 - 10:22 #2
Det har jeg. Det kan jeg.
Avatar billede Slettet bruger
19. maj 2014 - 13:32 #3
Hej,

Den kan jeg klare for dig

Skriv til mail@net-optimering.dk

Og se www.net-optimering.dk

Jeg har fået mange hjemmeside øverst på Google.

Hvilken hjemmeside har du ?