Avatar billede stich Nybegynder
15. maj 2014 - 09:59 Der er 2 kommentarer

Skaksommerlejr logo

Hej folkens. Jeg er medarrangør af en skaksommerlejr, og har selv lavet et yderst primitivt logo til hjemmesiden (har aldrig lært den slags). Vi vil dog rigtig gerne have et lidt mere fornuftigt af slagsen, som kan bruges til flere forskellige ting, fx:
* tryk på t-shirt
* hjemmeside
* reklamebanner etc.

Særligt grundet t-shirt tryk, skal det helst kunne fungere med én, maks to farver.

Genkendelsesværdien er selvfølgelig super vigtig.

Vi har en idé til designet: tre brikker (bonde+springer+tårn eller bare tre bønder) med solbriller på, der står ved/foran et fodboldmål. Evt. med en lille sol i toppen. Og meget gerne med "skaklejr.dk" integreret, one way or another.

Der er bare ingen af os der kan finde ud af at lave sådant.
Håber derfor meget at en venlig sjæl herinde kan være behjælpelig.

Venligst,
Allan Stig Rasmussen
asr1983@gmail.com
Tlf. 6071 5170
http://skaklejr.dk/
Avatar billede tde1806 Nybegynder
15. maj 2014 - 15:35 #1
Hej Allan

Det vil jeg meget gerne give et bud på.

Send mig en mail på tdetomas@gmail.com
Så kan vi lige aftale nærmere

Mvh
Tomas
Avatar billede bill20 Nybegynder
19. maj 2014 - 14:29 #2
Lige et forslag fra mig.:
http://www.adss.dk/eksperten/994551.html
Vh
Bill*