Avatar billede Unikaruth Nybegynder
15. maj 2014 - 19:46 Der er 3 kommentarer

AppleMobileDeviceHelper.exe

Tidligere spørgsmål fra anden bruger med overskriftsproblem som mit vil jeg gerne have råd om!
Jeg har en XP windows og en Dell computer fra 2006.
Jeg har fulgt rådet med at afinstallere Itunes hele 2 gange og renset med C.cleaner og genindstalleret Itunes. Men samme besked med fejl popper op!
Problemet med det hele er startet i marts, hvor You See indlagde Wifi spot i mit område. Så gik min Ipad i sort! Har henvendt mig til forhandler 2 - 3 gange, hvor de nulstillede den. Derefter geninstalleret igen.
Før det m havde jeg gemt billedmaterialet på min stationære uden problemer og nogle af billederne gemt i I cloud.
Der har siden da været problemer med at overføre, de nuværende billeder på min stationære denne proces er nu umuligt efter mit omtalte problem.
Hvad gør jeg? Er det muligt at løse problemet? Min gamle computer ved at være færdig? Ipad indsendes?
Jeg er temmelig frustreret som ikke teknisk nørd!
Vil blive glad for et brugbart råd!
Venlig hilsen Ruth
Avatar billede Blueeyez Mester
15. maj 2014 - 20:44 #1
Itools - http://www.itools.cn/multi_lang_pc_download.htm

Burde gøre det smertefrit at overføre billederne..
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
14. september 2014 - 11:42 #2
Da jeg påtænker køb af ny pc bærbar, når Windows 9 kommer på markedet er problemet ikke aktuelt mere og kan slettes. Jeg har haft en it kyndig til at se på den gamle pc  med samme besked at den har en høj alder og for lidt kapacitet i f.t. Brug. Unødvendigt at reparere på den!
Avatar billede Unikaruth Nybegynder
27. september 2014 - 10:17 #3
MIN GL. MASKINE HAR DETTE PROBLEM SOM IKKE BLIVER LØST FØR JEG ANSKAFFER MIG EN NY PC ELLER BÆRBAR. DERFOR ER MIT ANDET SPØRGSMÅL MED AT OVERFØRE BILLEDER UMULIGT MED DENNE FEJL.
BETRAGT DERFOR BEGGE SPØRGSMÅL SOM AFVIKLET! M.h.t. OVENSTÅENDE SPØRGSMÅL TAK