Avatar billede pwn Forsker
15. maj 2014 - 20:40 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

SMS til Besked program på MAC Pro med Maverick

Jeg opdaterede styresystemet på min MAC Pro til Maverick. Herefter modager jeg SMS via Beskedprogrammet fra et ganske bestemt nummer, som jeg ikke errindrer, at jeg har indtastet. Det befinder sig - til oplysning - under Favoritter på iPhonen.
Jeg har slettett nummeret på Besked-programmet, så nu får jeg det hverken på MAC'en eller iPhonen.
Hvad gør jeg, så SMS går til iPhonen igen?
Avatar billede Andershoegh Seniormester
19. maj 2014 - 19:44 #1
http://www.macnyt.dk/forum/

Hvis du ingen løsning får her så prøv evt i dette forum.

Har selv fået meget hjælp til Mac der
Avatar billede pwn Forsker
27. maj 2014 - 20:13 #2
Jeg kan nu tilføje at det nummer jeg ikke kan modtage på, benytter iMessage (iPhone 4), som jeg kan læse andre steder opstår problemerne mere, når der skal sendes fra Android og Windows. Hvis ingen svar, kan du så ikke sende et SVAR Anders.
Avatar billede pwn Forsker
14. juli 2014 - 06:22 #3
Problemet er nu løst ved at slå iMessage fra på begge telefoner. En egentlig årsag kan jeg ikke finde.

Lukker spm.