Avatar billede Blueeyez Mester
17. maj 2014 - 14:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy S3

Vil blot høre om nogen her kan be- eller afkræfte om en Samsung S3 kan tændes op uden batteri? (Hvis den nu er koblet til en pc via usb)

Eller er batteriet en nødvendighed?

Spørger fordi jeg sidder med en Samsung Galaxy S3 som lader til at være død, men jeg kunne godt tænke mig at vide om den vil agere død når bare batteriet er dødt...
Avatar billede sessingo Nybegynder
18. maj 2014 - 06:12 #1
Jeg mener ikke at den kan tændes uden batteri desværre (hvilket er ekstremt upraktisk da man som du siger ikke ved om den er bricked), så du har stadig en chance for at få genoplivet din telefon - eventuelt bare spørg en 3-butik eller lignende om du må låne et batteri til din Galaxy S3 et øjeblik til noget test (hvis de siger nej, så køber du det - forlader butikken, prøver det og retunerer det efterfølgende) ;)

Held og lykke med det!

- Simon
Avatar billede Blueeyez Mester
02. juli 2014 - 21:52 #2
Smid et svar Simon :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
17. august 2014 - 16:19 #3
Lukker