Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2014 - 17:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

windows xp key og mdt

hej jeg står og skal installer windows xp professional på en netbook
men i xp installation  siger den skal ha en xp prof key og på min gamle pc hade jeg en men den er på lossen så nu ved jeg ikke hvordan jeg skal få xp på :(( kan i hjælpe mig
Avatar billede claes57 Ekspert
20. maj 2014 - 18:10 #1
det skal i givet fald være passende til cd.
fx xp Dansk, sp2, pro, 32bit, oem
Hvis du ikke har alle efterfølgende updates, så kan du ikke få dem ind mere (fx .net som bruges af nogle programmer).
Men du kan da få min (se data i linje 2)
bprcm-4744j,ydxyj-4wv3k-g6w7d

Og så må du nok rette dit slogan...
Avatar billede Blueeyez Mester
20. maj 2014 - 20:02 #2
Hvis du var smart installerede du et linux system eller nyere windows som der kommer opdateringer til...
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2014 - 20:33 #3
claes57 den prøver jeg
Avatar billede Slettet bruger
20. maj 2014 - 20:49 #4
kan du ikke skrive det med stort er der . i ?
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2014 - 16:03 #5
fandt min kode i L:\MDT Deployment Share\Operating Systems\Windows XP Professional SP3 32-bit

filen hedder SIDSTE SESSION_U