Avatar billede boernefoedselsdag Nybegynder
21. maj 2014 - 22:54 Der er 1 kommentar

Praktikant til Grafiske opgaver

Hej
Vi har lavet en børnefødselsdag side og ønsker nu at finde en praktikant der kan hjælpe os med at varetage vores grafiske arbejder. Vi har kontor i ballerup i industrikvarteret, og gode facaliteter, men er lige startet op, så det ville være passende at få en studerende på nuværende tidspunkt. Er der en som kender en skole, hvor man kan finde studenter der studerer grafik?

Mvh Claus
http://xn--brnefdselsdag-bnbe.info
Avatar billede sonalias Seniormester
22. maj 2014 - 08:52 #1
Hvis du tænker gratis kunne det være en idé at få en HTX klasse (der har kommunikation) til at komme med bud på grafiske løsninger, ellers søg på uddannelsessteder for grafiker / grafisk designer uddannelsen