Avatar billede ninsen89 Nybegynder
23. maj 2014 - 11:23 Der er 6 kommentarer

Ipad - vil have apple-id væk fra ipad, da jeg ikke længere ejer ipaden?

Hvad gør man, hvis man har haft en ipad på sit arbejde og ens apple-id/Icloud er synkroniseret med denne enhed (ipaden), og man ikke længere arbejder på arbejdspladsen og derved ikke har ipaden længere?
Jeg er bange for, at en ny medarbejder får min ipad, hvilket jo naturligvis er fint, men hvordan kan jeg uden ipaden få "afmeldt" mit apple-id til enheden så vedkomne ikke kan logge ind på min mail, kontakter m.m som jo er gemt via mit apple-id?
Ipaden er ikke sykroniseret itunes, hvorfor jeg ikke kan fjerne den derfra.
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. maj 2014 - 12:55 #1
Avatar billede ninsen89 Nybegynder
23. maj 2014 - 13:15 #2
Part 2 af 2? Vil du være sød at henvise til en overskrift?
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. maj 2014 - 13:22 #3
beklager meget jeg ikke holdt dig i hånden hele vejen og antog du kunne tænke lidt selv.
Der skulle have stået part 2 of 2...

Dette er den fulde overskrift: Part 2 of 2: Remove Apple ID From Your iOS Devices

Og jeg har været så venlig at finde et ID, så du nu dermed kan bruge dette fulde link og altså slet ikke skal tænke selv: http://www.wikihow.com/Delete-an-Apple-ID#Remove_Apple_ID_From_Your_iOS_Devices

Og selv tak for hjælpen.
Avatar billede MADOlsen Forsker
23. maj 2014 - 14:30 #4
#1 + #3: Hvordan hjælper det ham, når han nu ikke har adgang til iPad'en mere?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
23. maj 2014 - 18:00 #5
Hej.

  Den helt lavpraktiske er jo, at skifte dine passwords på de tjenester, den har adgang til: iTunes, webmail o.s.v.

De bedste hilsner
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2015 - 19:46 #6
Log ind på www.Icloud.com og log-in og derefter vælg Find min iphone og derefter tryk SLET og så er ipaden fjernet fra icloud