Avatar billede eiken Nybegynder
23. maj 2014 - 19:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diagnose af forbindelsesproblemer

Når jeg vil hente en brochure eller prisliste i pdf format popper der et nyt vindue op Diagnose af forbindelsesproblemer.
Det er det samme om jeg bruger Internet Explore eller Mozilla Firefox.
Hvordan får jeg forlænget søgetiden i Internet Explore eller Mozilla Firefox ?
Avatar billede claes57 Ekspert
24. maj 2014 - 06:31 #1
Du har en pdf-læser, der fejler. Afinstaller den helt, og tjek at udvidelser i browserne til pdf er fjernet eller deaktiveret.
Genstart, og hent en pdf-læser igen. Der er flere gode, der er mindre og hurtigere end lige Adobe Acrobat reader.
Avatar billede eiken Nybegynder
18. juni 2014 - 01:07 #2
Nej, Nej, Nej,.... det er ikke pdf-læser som fejler.
Det er download vinduet som timer-Out.
Jeg burde vel kunne hente filen, uden at have noget pdf program installeret, så vil den bare ses som en fil af ubestemt type.
Avatar billede claes57 Ekspert
18. juni 2014 - 06:31 #3
Det kommer an på opsætning af pdf-håndtering i browsere. Mine downloader ikke, men åbner altid direkte.
Hvis du ikke tror det, så tjek og deaktiver i det mindste udvidelse i browser, så den vil downloade.
Avatar billede eiken Nybegynder
20. september 2014 - 20:04 #4
OK claes57  Læg svar og få point.  Du kommer med mange gode indlæg i alle spm, Godt vi har brugere som dig her på E.
Avatar billede claes57 Ekspert
20. september 2014 - 20:17 #5
Bare luk selv
Avatar billede eiken Nybegynder
25. september 2014 - 04:32 #6
OK