Avatar billede daphne Novice
25. maj 2014 - 16:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Samsung Galaxy S4 - indgående opkald under lydløs

Jeg har en Samsung Galaxy S4, hvor jeg f.eks. om nætterne benytter app'en Shuss til at den er på lydløs, så ikke jeg bliver vækket om natten.

Imorges var der så et ubesvaret opkald fra min svigermor, hvor min svigerfar var kommet på hospitalet. Han er syg af kræft, og det går desværre den forkerte vej.

Er der på nogen måde mulighed for, at man som i de gamle Nokia-modeller, kan lave ringe-profiler, således, at man kan gøre det muligt for enkelte numre, at komme igennem, selvom selve telefonen er sat på lydløs ?? - så f.eks. min svigermor kan komme igennem, når hun har behov for akut hjælp ?

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede chalde Seniormester
25. maj 2014 - 17:24 #1
Jeg bruger Nights Keeper: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.nightskeeper

Her kan du whiteliste numre som går igennem lige meget hvad. Ligeledes kan du sætte det op, så numre der ringer gentagne gange går igennem.
Avatar billede daphne Novice
29. juni 2014 - 10:10 #2
Mange tak.. er du ikke sød at lægge et svar, så jeg kan afslutte spørgsmålet ?

Mvh.
Gitte Daphne
Avatar billede chalde Seniormester
29. juni 2014 - 21:35 #3
Ingen point til mig tak :)
(opret selv et svar og accepter det)
Avatar billede daphne Novice
30. juni 2014 - 09:15 #4
Oki, tak for tilbagemeldingen, så lukker jeg spørgsmålet her.