Avatar billede Mads-BS Novice
27. maj 2014 - 18:43 Der er 1 løsning

Reverse NAT fejl ved ip-kamera

Hej

Jeg har 2 ip cam's som plejer at fungere uden problemer. Men efter skift fra TDC til Stofa har jeg fået problemer.

Jeg kan logge på kameraerne fra lokal IP via WIFI. Jeg kan logge på offentlig IP når jeg bruger 3g på telefonen. Men jeg kan ikke logge på ekstern IP fra en enhed der er koblet på samme WIFI. Jeg får billede i 2 sec. Så bliver alt sort, og efter nogle minutter genstarter kameraerne.

Det tyder på at den nye router ikke understøtter reverse NAT. Jeg har ingen erfaring med dette, men kan konstatere samme symptomer på forums som beskriver reverse NAT.

Jeg troede det ville hjælpe at bruge dynamisk DNS i stedet for ekstern IP. Men dette giver samme problemer.

Er der nogen som har forslag?

Ps. Stofa har desværre ikke været til nogen form for hjælp. Så svaret bedes ikke være at kontakte Stofa :=)
Avatar billede Mads-BS Novice
17. september 2014 - 08:50 #1
Lukning