Avatar billede pwn Forsker
27. maj 2014 - 20:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Phishing mail - kan ikke slettes i Outlook 2013, styresystem windows 7

En phising mail i Outlook 2013 kan ikke slettes - dvs., den kan flyttes til Slettet post, men man ikke slettes herfra. Forsøger man popper et vindue op med følgende tekst: "Indtast adgangskode for FIRMANAVN... Der står intet i Emne, der er en mappe med hængelås i venstre side af Outlook linjen, clips for vedhæftning og str. 25 kb. Mailen er fra Myndighed. Den kan lukkes ved at trykke på annullere to gange - øverste højre røde x lukker ikke vinduet. Peger man på meddelelsen i fx slettet post, højre klikker og vil slette - åbnes vinduet.

Outlook kan bruges normalt, men hvordan slipper jeg af med denne irriterende fil?

vh

Paul
Avatar billede jakobdo Ekspert
27. maj 2014 - 21:03 #1
Ved ikke om det kan gøre en forskel, men hvad om du starter outlook i safemod ?

START -> RUN/KØR -> Skriv: outlook /safe OG tryk ENTER
Avatar billede pwn Forsker
10. oktober 2014 - 22:36 #2
Så fik jeg prøvet det, men desværre. Send et svar, så rydder jeg op :-)
Avatar billede jakobdo Ekspert
14. oktober 2014 - 11:29 #3
Svar!
Avatar billede jakobdo Ekspert
23. oktober 2014 - 11:31 #4
Takker for point.