Avatar billede Serty Nybegynder
29. maj 2014 - 16:52 Der er 3 kommentarer

Folkeskolepraktik - Programmør, ville det være muligt?

Hey!
Sidder her som 15 årig og er lidt splittet.. Vil egentlig gerne på erhvervs praktik her efter sommerferien som programmør da det er det jeg brænder for at blive og så kan jeg jo prøve det i praksis (udover herhjemme).

Men ved ikke rigtigt om det ville være en mulighed..? Har søgt rundt de sidste 3-4 timer og har stadig ikke rigtigt fundet noget. Hvis i har et sted hvor det kunne være en mulighed jeg kunne komme ud ville jeg virkeligt gerne se det!

Kan pt:
Flydende HTML
Flydende CSS

En smule:
C#
VB
.NET
C++
Avatar billede seiffert Nybegynder
29. maj 2014 - 17:59 #1
jeg kender ham der har pandisign, du kan altid prøve at skrive om der er mulighed.

http://www.pandisign.dk/
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
29. maj 2014 - 18:47 #2
Hop ind og søg på Amino.dk

Der er mange små selvstændige, der vil du med stor sansynlighed kunne finde en.

Og så husk at skrive hvor i landet du er fra, folk fra københavn får intet ud af det hvis du er fra århus.

Med mindre du vil tage toget frem og tilbage hver dag.
Avatar billede Serty Nybegynder
29. maj 2014 - 19:47 #3
@seiffert - Bor dsv. i Horsens, deres sider er ellers virkelig lækker :D

@net-base.dk - Det vil jeg gøre :) Tror ikke der kommer mere input her så du må egentlig gerne smide et svar :)