Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2014 - 00:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Send/modtag knap død

Send/modtag knappen i min Outlook 2003 virker ikke. Der sker intet når jeg klikker på den. Handlingen foretages ikke.

Jeg kan sende mails (med Send knappen i e-mailen), men altså ikke hente dem ind. Har prøvet at sende et par stykker til mig selv.

Har være på web mailen. Her ligger de i indbakken. Så er ikke der, der er nogen galt.
Avatar billede poko1 Ekspert
31. maj 2014 - 07:06 #1
Supporten til Office 2003 er ophørt men jeg har gemt fixit 50388
der måske kan hjælpe???
http://gratisupload.dk/vis/710879
i øvrigt ville der måske også være hjælp at hente hvis man kendte udbyder!
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2014 - 17:45 #2
Tak for svaret. Man det jeg i dag startede computeren/Outlook, virkede den igen.
Avatar billede Slettet bruger
31. maj 2014 - 17:47 #3
Fik i går min fiberboks udskiftet med en ny. Måske det på en eller anden måde har forårsaget et midlertidigt problem.
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2014 - 00:54 #4
.