Avatar billede belsen Nybegynder
03. juni 2014 - 13:42 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Findes der et program så jeg kan se mit webdesign på Iphone (ala Liveview). Jeg bruger pc.

Hej

Jeg har hørt om Liveview, men så vidt jeg kan se fungerer det kun ml. Mac - Iphone.

Jeg arbejder på pc og vil gerne kunne teste mit design på Iphone. Findes der software, der kan det?
03. juni 2014 - 13:47 #1
Du kan også anvende Adobe Edge Inspect - http://html.adobe.com/edge/inspect/
Avatar billede belsen Nybegynder
03. juni 2014 - 15:19 #2
Hej BlackKnight

Tak. Det prøver jeg - ser lovende ud.
Lægger du et svar?
03. juni 2014 - 17:12 #3
Sure :)