Avatar billede daphne Novice
06. juni 2014 - 08:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Samsung galaxy S5 - systemlyde

Jeg har fået mig en Samsung Galaxy S5, men har nogen problemer med, at den siger nogen forskellige lyde, som jeg ikke aner, hvordan jeg skal slå fra.

Jeg har været inde under lyd i indstillinger, men der kan jeg ikke finde det.

Håber nogen af jer herinde kan hjælpe mig, for det er pænt irriterende, at få en masse lyde, jeg ikke er interesseret i.

På forhånd tak for hjælpen.

Med venlige hilsner
Gitte Daphne
Avatar billede bdf Mester
06. juni 2014 - 10:47 #1
Hvornår siger din Samsung disse lyde? SMS, Mail, Snapchat, Facebook?
Avatar billede daphne Novice
06. juni 2014 - 11:05 #2
#1>
Jeg er ikke sikker, men tror det er når den beder om et login til picasa webalbums, og så fra facebook og pinterest - men er ikke sikker.

SMS har sin egen tone, men kan ikke finde ud af, om der også kommer ding-dong lyder, når jeg modtager mails.
Avatar billede bdf Mester
06. juni 2014 - 11:09 #3
Det er ikke i din Samsungs indstillinger men i hver app du skal slå notifikationer/lyde fra :-)
Avatar billede daphne Novice
06. juni 2014 - 11:22 #4
#3>
Det link giver en systemfejl :-(
Avatar billede bdf Mester
06. juni 2014 - 12:02 #5
Hvilket link?
Avatar billede daphne Novice
06. juni 2014 - 13:25 #6
Det link, der står under dit navn, - var da vist en fejl, at jeg fik trykket på det iøvrigt :-(

Hvordan slår jeg så lydene fra på facebook, og de andre steder ? - tidligere på min Samsung S4, kunne jeg gøre det via 'indstillings-knappen' - allernederst til venstre, men den er da irriterende nu, hvor den går ind i alt muligt andet :-(
Avatar billede Slettet bruger
06. juni 2014 - 13:27 #7
http://galaxys5guide.com/wp-content/uploads/2014/04/Samsung_galaxy_s5_user_manual_SM_G900F_Danish_language_201404.pdf
Side 231
Tryk på Indstillinger - Tilgængelighed - Hørelse på Applikationsskærmen, og markér derefter Deaktivér alle lyde.
Avatar billede daphne Novice
06. juni 2014 - 16:13 #8
#7>
Jo, men jeg vil jo gerne have lyd på ringetone og sms ? - alt andet har jeg ikke noget, at bruge til.
Avatar billede daphne Novice
29. juni 2014 - 10:09 #9
Jeg er i 7 sind, men er nok desværre nødt til at afslutte dette spørgsmål, og fundere over, hvad jeg så gør..

Tak for input.

Mvh.
Gitte Daphne
01. marts 2018 - 15:17 #10
Hej jeg hedder Julia og jeg er 12 år gammel. Jeg tror godt ved hvad du skal gøre jeg har en telefon magen til.

Først går du ind i indstillinger og når du er gået der ind gør di ind i applikationer og så kan du se alle de apps du har installeret. Så har du ind på en app og går ind hvor der står meddelelser og slår tillad meddelser fra hvis den er slået til og det gør di ved alle dine apps. Det kan være det der galt 😉
01. marts 2018 - 15:20 #11
Hovsa det er da i 2014 di har skrevet sidst du ser nok ikke hvad jeg har skrevet 😅
Avatar billede Synne Praktikant
07. november 2018 - 15:13 #12
Jeg har haft en samsung S5 og nu en S8 og den kommer også med lyde hele tiden, hvis jeg ikke lige sætter den på "dvale".

Har problemet med begge telefoner.