Avatar billede avj Nybegynder
06. juni 2014 - 11:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flytte kontakter

Jeg har fået en ny tlf. men kortet fra den gamle tlf. passer ikke i den nye.

har nu fået et mindre kort som passr, men hvordan får jeg flyttet kontakter fra min gamle samsung til min nye iphone?

mvh anne
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juni 2014 - 11:59 #1
Avatar billede kurtba Ekspert
07. juni 2014 - 01:14 #2
Hvis begge er smartphones, så hent appen Phonecopy ned på begge.
Opret en gratis konto. Via synkronisering fra den gamle telefon, kommer alle dine kontakter så ud og kan efterfølgende hentes ind via appen på alle andre smartphones. Den helt klare fordel er, at via denne app kan man flytte kontakter mellem android, iphone og Windows.
Avatar billede avj Nybegynder
21. juli 2014 - 11:00 #3
hej kurtba gider du lægge et svar så jeg kan få lukket spørgsmålet
Avatar billede kurtba Ekspert
22. juli 2014 - 00:00 #4
OK