Avatar billede kato Praktikant
09. juni 2014 - 17:38 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Roundcube bruge/admin login?

Hej, jeg har installeret Roundcube via cPanel hos min udbyder. Men hvordan logger jeg ind som bruger og admin på Roundcube. Er der en predifineret bruger og adgangskode som man skal benytte?
Avatar billede repox Seniormester
09. juni 2014 - 20:04 #1
Der er ikke nogen "admin" til Roundcube. Det er et værktøj til at logge på IMAP/POP3 konti med.
Avatar billede HenriksenMads Nybegynder
02. august 2014 - 12:06 #2
Jeg ved ikke hvordan det fungerer hos dig, men dengang jeg var kunde hos Unoeuro brugte de roundcube til deres webmails. Jeg skulle blot bruge min email og adgangskoden til emailen for at logge ind - so simple.

None the less.. ved ikke om det svar overhovedet er brugbart, men måske. Held og lykke med det.
Avatar billede kato Praktikant
11. august 2015 - 18:25 #3
-