Avatar billede mathias93 Nybegynder
10. juni 2014 - 01:09 Der er 3 kommentarer

Løsning af opgave mod betaling?

Hej alle

Jeg får en 'lille' opgave for her på fredag som jeg skal løse på 1 time, og jeg må få den hjælp jeg ønsker. Jeg ville hører om nogen kunne være interesseret i at hjælpe, selvfølgelig mod betaling. Opgaven omhandler distribueret programmering, dvs. der kan være noget webappliaktioner indblandet af noget art.

Skriv til denne email hvis du er interresseret, så forklarer jeg nærmere: mybusinesscar@hotmail.com

Med venlig hilsen

Mathias
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2014 - 12:48 #1
Hej Mathias

Kan du være lidt mere specifik, hvad er det for en opgave du får, hvor får du den fra, hvad tid på dagen og hvad skal der laves, hvis du altså ved nogen af disse ting.

Vh
Ole Jørgensen
Avatar billede mathias93 Nybegynder
10. juni 2014 - 16:37 #2
Hej Ole

Jeg får opgaven Fredag midt på dagen regner jeg med. Opgaven bliver udstedt af min arbejdsgiver(og man må bruge al den hjælp man ønsker) selvfølgelig skal jeg selv kunne forsvare og dokumentere for at jeg har forstået opgaven. Det ville bare være en lille hjælp for mig hvis nogen kunne hjælpe med den lille løsning imens jeg tager mig af nogle andre ting omkring opgaven.

Altså emnet er distribueret programmering(jeg bruger netbeans). Så det kan lige så godt være noget client , server kode der skal laves, eller noget html, jquery, ajax mv. jeg ved det ikke endnu.

men opgaven kan løses på ca. 30 min har min arbejdsgiver sagt.

Hvis du er interresseret kan du sende en email.

Tak på forhånd
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2014 - 23:13 #3
Hej Mathias

Tak for dit svar, hvem er din arbejdsgiver hvis jeg må spørge.
Jeg vil godt se om jeg kan hjælpe dig,  men det kommer jo meget an på hvad opgaven går ud på.
Så jeg vil gerne høre mere når du ved mere.

Vh
Ole Jørgensen