Avatar billede kren1000 Nybegynder
11. juni 2014 - 11:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Diverse support hardware/software til ældre i Risskov

Hej

Jeg er for en af mine gode website kunder ved at søge hjælp, da han har brug for at få lidt hjælp til diverse problemer og gøremål med hans PC. Det kan f.eks. være til noget oprydning på den og installation af diverse hardware, og rensning af mallware og hvad det nu hedder. Så en alt mulig PC snedker søges vel.

Han er en hyggelig ældre herre, så kemien er også vigtigt, og der kan løbende komme diverse arbejde med det.

Så jeg vil høre om der er nogen der kunne have interesse i dette og har kompencerne og lysten? Det kunne fint være som en slags/studiejob/tilskud.

Skriv hvis det har interesse!

Vh. Mads
Avatar billede pstidsen Novice
11. juni 2014 - 12:07 #1
Jeg er allround computervidende - sikkerhed, hjemmesider, programmer, Windows osv. osv. osv.

Når jeg laver hjemmesider tager jeg 50 kroner per kvarter, og det vil jeg også gøre her.
Avatar billede kren1000 Nybegynder
12. juni 2014 - 20:13 #2
Hej Peter

Det kunne godt være en mulighed.

Jeg kan jo evt. bare give ham dit nummer, og så kan han ringe når der er noget? Så kan i jo prøve det af og se om det fungerer?

Vh. Mads
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2014 - 00:27 #3
Det gør du bare. Kontaktinformationer her: http://webintas.dk/kontakt
Avatar billede kren1000 Nybegynder
13. juni 2014 - 12:40 #4
Den er fin, det gør jeg, og hvis du skriver et svar kan vi lukke den:-).
Avatar billede pstidsen Novice
13. juni 2014 - 13:25 #5
Svar.
Avatar billede Slettet bruger
26. juli 2014 - 15:31 #6
Hej Mads, jeg yder også IT-support og service i Århus området.
Jeg er nystartet, og kan tilbyde en lav timepris samt god service.

Ønsker du at læse mere kan du gøre dette på www.a1it.dk