Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. juni 2014 - 19:45 Der er 9 kommentarer

Uploadhastighed på Keepit

Kære KeepIT bruger

Jeg sidder og lavet en backup lige pt. med KeepIT og er lidt utilfreds med uploadhastigheden.

Jeg har en 50/50 Waoo-fiber, men trækker kun omkring 12 mbit via KeepIT.

Er der andre, som har tilsvarende problemer og har en evt. løsning?

Mange hilner!
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juni 2014 - 19:54 #1
Er du på trådløs? Hvis gør det så en forskel hvis du bruger kabel?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. juni 2014 - 19:57 #2
Jeg kører direkte via kabel til router.

Jeg har forsøgt med en bærbar for at se, om det kunne være Windows 7, der laver problemer, men det er samme udfordring på den PC.

Jeg har installeret NetLimiter 3 Pro og blokkeret al anden trafik end de, som Keepit sender ud for at se, om det er deres Throttle, som beregner forkert (det mistænker jeg lidt) - men det havde ingen effekt.

Det er som om Keepit tror, at jeg har en 10 mbit forbindelse og sætter maks. upload herefter.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. juni 2014 - 19:59 #3
Har du 50/50 når du kører hastighedstest?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. juni 2014 - 20:01 #4
På alle de test, jeg har udført, på forskellige sites har jeg ca. 58 mbit begge veje.
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juni 2014 - 20:18 #5
Er det noget du kun har oplevet i dag eller over længere tid?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
11. juni 2014 - 20:58 #6
Det har jeg oplevet det sidste års tid, vil jeg mene.
Avatar billede Blueeyez Mester
11. juni 2014 - 21:13 #7
Hvad hvis du bruger en anden internet forbindelse? (Gerne samme hastighed som din egen ca blot)
Avatar billede chalde Seniormester
11. juni 2014 - 21:47 #8
De fleste backupservices til forbrugere har ikke den bedste hastighed. Men har du prøvet at kontakte dem og forhøre dig?
Avatar billede phylox2 Nybegynder
12. juni 2014 - 04:20 #9
Jeg forsøger løbende at få fat i deres support for at høre, hvad udfordringen kan være. Jeg vil prøve at foretage en backup på en anden forbindelse - mit arbejde har en 1/1 Gigabit forbindelse - og hvis den kan trække noget mere, men på samme PC, må der være en sammenhæng.

Ellers er det programmet, der laver ballade.