Avatar billede Kimich Nybegynder
11. juni 2014 - 22:16 Der er 2 kommentarer

VIGTIGT. PowerPoint problem.

Power Point Nørder/Eksperter.

Når jeg trækker et pdf dokument A4 størrelsen fra en åben mappe over i mit åbne powerpoint (størrelse 2.42x1.20) så ligner det et forstørret A3 dokument. Og ligger ned. Hvorfor/Hvordan får jeg den til at bevare proportionerne som A4 dokument.

Lige nu er jeg nødt til at lave 7 klik pr pdf fil jeg trækker over i powerpoint, og der er uden hyperlink ovs.

Hvad er der galt, har søgt alt på Google om det, men intet svar.

Jeg har prøvet at printe .doc ud med foxit-pdf printer. Bullzip og Dopdf printer.
Jeg har prøvet at åbne dem i Adobe og Foxit.

Har eksamen snart, og har Ca 60 pdf filer som skal på et powerpoint show. Og det er mange klik.

PS.  Jeg bruger Windows 32 bit 2010 og officer 2010.

Der er andre på skolen som ikke har dette problem. Men 2 som har.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
12. juni 2014 - 05:13 #1
Hej - er lidt usikker på hvad du mener med
størrelse 2.42x1.20
har de andre den samme indstilling?
Avatar billede poko1 Ekspert
12. juni 2014 - 07:51 #2
Mon ikke det er i Tommer 2,42 X 1,20" Svarer til 1024 X 605 Pix! og er brede X højde.