Avatar billede Widefelix Novice
19. juni 2014 - 16:33 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Acer Aspire Switch 10,1 '' (Windows 8.1)

Vil den her tablet betale sig at købe? https://www.komplett.dk/acer-aspire-switch-101-hd/815083
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juni 2014 - 17:57 #1
to ting er imod den:
1) Intel Atom Z3745 - ikke ligefrem en cpu til praktisk brug
2) Acer - de har lave priser og førstegangskøbere, men tilbagevendende kunder?

Du skal have et meget lille behov for ydelse, men den kan da bruges til noter, web til det offentlige, en 7-kabale.
Avatar billede Widefelix Novice
19. juni 2014 - 18:15 #2
Hej Claes. Det med Cpu'en kan jeg godt se ikke er den bedste i verden, vil gerne kunne spille få spil som Minecraft og resten er skolearbejde, skal have en da jeg ikke gider have en stor tung bærbar, kender du nogen i samme prisleje der er ligeså god, den må også gerne komme op på 4000 ,- hvis det er :)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juni 2014 - 18:31 #3
Jeg kender ikke en spilbar bærbar til under 5000, og lav vægt er udelukket.
Du må vælge at spille hjemme på en stationær, og så have en let bærbar til skole og Web-ting. Lenovo og Asus er begge gode firmaer. De har samme type til 3500kr. Lenovo med full hd skærm hvis du skal bruge en skarp skærm med detaljer, og Asus med 64gb ssd og 500gb harddisk. Lenovo er så lettest, men med mindre disk.
Avatar billede Widefelix Novice
19. juni 2014 - 18:50 #4
Var det ikke noget med Microsoft havde lavet nogle også?
Avatar billede claes57 Ekspert
19. juni 2014 - 19:02 #5
Dem skal du holde dig fra. De kan ikke lave hardware, og de eneste de har i prisklassen pt er RT Windows, og det dur ikke til noget som helst.
Avatar billede Slettet bruger
19. juni 2014 - 21:37 #6
Til mindre spil duer https://www.komplett.dk/asus-f550ln-156-hd-mat/808886 og den kan også godt battlefield på medium sikkert. http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-840M.105681.0.html
Avatar billede Widefelix Novice
19. juni 2014 - 22:03 #7
Det er noget i den stil jeg leder efter :) Er der en side hvor den fåes billigere?
Avatar billede Widefelix Novice
19. juni 2014 - 22:04 #8
Problemet er bare det er en helt normal bærbar, og det er ikke lige det jeg går efter
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2014 - 13:08 #9
Tablets kan man ikke spille på, surface pro burde lige kunne køre minecraft men sådan en tablet er meget dyr.
Avatar billede Widefelix Novice
20. juni 2014 - 14:33 #10
Det er heller ikke et krav den skulle spille, har en stationær herhjemme til spil. Hvad med en Asus T100?
Avatar billede Slettet bruger
22. juni 2014 - 18:40 #11
Asus t100 er fin nok ligesom den du først linkede bare de ikke skal spille nogle spil. Den er også billigere en den du først linkede til.
Avatar billede Widefelix Novice
26. juni 2014 - 09:17 #12
Ok Claes lægger du svar er der point på vej :)
Avatar billede Widefelix Novice
17. august 2014 - 11:49 #13
H