Avatar billede kalasin Nybegynder
20. juni 2014 - 20:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar til konen

Jeg skal købe en bærbar til konen i morgen (lørdag den 21/6). Den skal udelukkende anvendes til streaming af film og facebook.

Er der nogen som kan linke til best value for money? Minimum 15".
Avatar billede kalasin Nybegynder
20. juni 2014 - 20:11 #1
NB: I Storkøbenhavn - og ikke netkøb.
Avatar billede kalasin Nybegynder
06. juli 2014 - 09:36 #3
Gik i Elgiganten. De havde ikke modellen så det endte med en ACER E1-572 15,6"... Den kostede 3.500,- den dag. Var desuden nødt til at købe et par billige højttalere til den, da lydstyrken er meget lav.

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/ACNXMEZED017/acer-aspire-e1-572-15-6-barbar-computer-jerngra