Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2014 - 12:56 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

hjælp til firmware.

Hej eksperter!
Jeg skal til at flytte nogle større diske i min nas. Men ville gerne tjekke om der er en firmware update til dem.

Handler om WD diske.
WD20EARS & WD7500BPKX.

Har søgt på nettet, men intet fundet, er det bare mig eller?

Tak på forhånd.
23. juni 2014 - 13:29 #1
Har du prøvet med universal firmware updater?
http://www.wdc.com/wdproducts/wdsmartwareupdate/firmware.asp?id=wdfMyPassport&os=WIN

Jeg kender den ikke selv, men det kan være en mulighed.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2014 - 14:06 #2
Ja. Den har jeg haft prøvet, disken kan ikke findes med den.
Selvom det er kun en disk der bliver monteret.
24. juni 2014 - 18:25 #3
OK,

jeg har fundet dette:
http://files.hddguru.com/download/PC-3000-UDMA%20Support/WDC%20Marvell%20family%20utility/Sadle%20G6/

Der er måske til den ene, og måske kan linket hjælpe dig videre til den anden også.
Avatar billede Slettet bruger
19. juli 2014 - 15:31 #4
#Rogerrabbit

hjalp til den ene disk.
Læg et svar så får du det halve.
20. juli 2014 - 10:47 #5
Fint.

Det er jo ikke sikkert der er ny FW til den anden disk?

God sommer :)