Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 15:49 Der er 15 kommentarer

I forbindelse med systemgendannelse af win7 mistede jeg internetforbindelse

Hej,
Da jeg systemgendannede win7 på min HP pc mistede jeg internet forbindelsen og den siger at der er ingen tilgængelige netværk tilgængelige, selvom jeg ved der er flere inkl mit eget.
Se evt. mit tidligere indlæg om brugerprofil, login og adgang til win7. Har forsøgt at nulstille adapter, men uden held.
Håber der er nogen der kan hjælpe :-)
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 15:52 #1
Mit forrige spørgsmål: Kan ikke logge på Win7 (login tjenesten kan ikke indlæse) fra dig kl 11:34
Avatar billede poko1 Ekspert
23. juni 2014 - 16:01 #2
Se i Enhedshåndtering om driver mangler eller er deaktiveret
http://gratisupload.dk/vis_billede/670103/
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 16:15 #3
Det ser ud som om alt driver sortware er der (ingen manglende driver ikon eller deaktiveret ikon), men prøvede alligevel at netværkskort (Intel (R) Centrino (R) Advanced-N 6200 AGN
Så det virker ikke som det...
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 16:15 #4
aktivere netværkskortet
Avatar billede poko1 Ekspert
23. juni 2014 - 16:44 #5
Har du 2 under netværk hvor det ene er Wirwless?
Avatar billede poko1 Ekspert
23. juni 2014 - 16:50 #6
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 16:50 #7
Nej, jeg har kun 1 der hedder trådløs nætvkærksforbindelse, og en der hedder bluetooth netværksforbindelse. Og de står som ikke tilsluttet, selvom de begge er blevet aktiveret og deaktiveret flere gange... og nu står som aktiv når man højreklikker - OG også som aktiv i enhedshåndtering, UDEN nogle advarsler om inaktiv eller manglende drivers
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 16:51 #8
Problemet er også at den slet ikke søger efter tilgængelige netværk
Avatar billede poko1 Ekspert
23. juni 2014 - 17:02 #9
Prøv  Slimdrive Her er en vejledning
http://gratisupload.dk/vis/705849
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 17:17 #10
Hej,
Jeg har ikke nogen internetforbindelse udover en ipad
Avatar billede poko1 Ekspert
23. juni 2014 - 17:27 #11
Har du heller ikke forbindelse med et lan kabel til Modem?
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 17:38 #12
Nej, kun mit trådløse netværk, som ipad'en også kører på. Det er også derfor jeg ved at der er min. 1 netværk tilrådighed. Det er super underligt at den trådløse forbindelse står som aktiv, men i kontrolpanelet ved forbindelser er der et rødt kryds og der står ikke tilsluttet. Men når man højreklikker på den så står den som aktiveret.
Så jeg er lidt låst, hvis jeg skal downloade et eller andet...
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2014 - 18:35 #13
Har du prøvet at højreklikke på internet indikatoren nede ved uret i proceslinen og klikke på "fortag fejlfinden af problemer".
http://i.imgur.com/ibnrZjD.png
Avatar billede timon73 Nybegynder
23. juni 2014 - 19:33 #14
Ja, set var en af de første ting jeg gjorde. Men tjenesten virker ikke, og HP wireless assistent siger blot at det er adaptor til netværkskort der skal aktiveres. Og så finder den selv ud af at enheden virker perfekt
Avatar billede jvaweb Nybegynder
09. juli 2014 - 06:51 #15
ØV jeg sidder med præcis samme problem!
Har du fundet en løsning?