Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2014 - 16:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

c# opacity form indstilling?

Hello

Jeg er i gang med at lave en lille bandwidth meter hvor den måler internet brug men jeg vil gerne lave en lille indstillinger hvor bruger kan trække denne linje ting som ændre gennemsigtig på form fra %0 til %100.

jeg vil også gerne lave CANCEL og OK knapper som anvender eller annuler bruger indstillinger.
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2014 - 15:54 #2
nå men det er ikke den jeg leder efter... jeg vil bare lave en lille indstillinger hvor brugeren kan selv indstille gennemsigtig på form
25. juni 2014 - 15:57 #3
Alså en slider control?
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2014 - 17:15 #4
ja det er det jeg mener men jeg kan ikke finde en tutorial på nettet
25. juni 2014 - 17:37 #6
Hvis du bruger Windows Forms, så hedder den TrackBar http://www.dotnetperls.com/trackbar
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2014 - 18:06 #7
ok. tak for hjælpen

hvordan giver jeg dig points?
27. juni 2014 - 18:14 #8
Jeg skal ligge et svar :)