Avatar billede Mainbrain Juniormester
24. juni 2014 - 18:48 Der er 1 kommentar og
1 løsning

GIMP - hvordan at oprette tabs istedet for vinduer?

Hej!
Jeg sidder og "fumler" lidt med GIMP og som mange andre prøver man at få hjælp fra youtube mm.
I en af de videoer jeg har set ser interfacet ud som på billedet... og det vil jeg også gerne have mit til... men hvordan?
I videoen hænger toolbox og layers sammen med hoved vinduet + vigtigst af alt.. nye vinduer/billeder åbner i tabs.
Hos mig har jeg et hoved vindue... et vindue med toolbox og et vindue med layers.
Hver gang jeg duplikerer et billede åbnes det i et nyt vindue... så med store ændringer i et billede kan man snart få mange vinduer åbnet på én gang og det bliver rodet at finde rundt i... så jeg vil UTROLIGT gerne at de åbnede i tabs i stedet. (som i den video jeg har set)

Nogen ideer?

Billede:
http://s4.postimg.org/5876geuil/GIMP_tabs.jpg
Avatar billede alanm Nybegynder
25. juni 2014 - 10:19 #1
Det er heldigvis ret nemt: Vinduer -> Tilstand med enkelt vindue.
Avatar billede Mainbrain Juniormester
26. juni 2014 - 18:33 #2
SUPER! Det var lige hvad jeg havde tænkt mig.. takker!!