Avatar billede hans01 Nybegynder
25. juni 2014 - 06:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Google har ikke indexeret min nye side endnu

Jeg har lavet en siden www.anlægsgartner-sjælland.dk og tilmeldt den google for snart 2 mdr. siden. Jeg følger dagligt på google analytic om siden bliver indexeret.

Indtil nu har google bot ikke været forbi. Jeg har vist aldrig været ude for det tager så længe for google.

Har jeg gjort noget forkert?
Kan jeg gøre noget selv?
eller skal jeg bare være tålmodig?
Avatar billede Slater Ekspert
25. juni 2014 - 07:38 #1
Den er indekseret: https://www.google.com/search?&q=site%3Aanl%C3%A6gsgartner-sj%C3%A6lland.dk&hl=en

Den rangerer bare ikke særlig højt.
Avatar billede hans01 Nybegynder
25. juni 2014 - 08:27 #2
Ok så der er ikke andet galt end jeg skal lige have analyseret siden SEO. Tak for din hurtige respons. Kan du ikke smide et svar.. og ha en god dag
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2014 - 09:31 #3
Tilmelding til søgemaskiner virker i bedste fald ikke - den eneste rigtige måde at blive synlig på er ved linkbuilding, altså få links til din side fra andre sider.

Rent kode- og indholdsmæssigt er der i mine øjne dog masser at tage fat på - der er blandt andet alt for meget inline css og JavaScript, links der ikke virker og generelt meget lidt tekst. Samtidig er siden svær at se med lav opløsning og på mobile enheder.

Men links, links og indhold vil være en god start.
Avatar billede hans01 Nybegynder
25. juni 2014 - 10:51 #4
Hej keyser. Det med link buildingen er jeg klar over, og knokler med det.

Er egenligt ikke klar over at inline css og inline Javascript er et problem, nåmen jeg lægger dem lige over i CSS og javascript filen.

den med den teksten er jeg også obs på, jeg er lige startet ud, og ville lige se hvordan google indekserede siden, inden jeg fylder mere tekst på.

jeg kører lige en broken link checker og får rettet de døde links.

tusind tak for en altid god feedback
Avatar billede hans01 Nybegynder
01. august 2014 - 07:05 #5
lukker sp
Avatar billede keysersoze Guru
01. august 2014 - 09:29 #6
tak...