Avatar billede hutchicutt Nybegynder
25. juni 2014 - 12:19 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Program skal lægges ind i tablets - betalt arbejde

Jeg søger en person i Kbhns.området som kan lægge et program ind i tablets. Det tager 20-30 min / tablet.

Min erfaring er at det er et passende arbejde for personer med en diagnose indenfor autismespeaktraet, da det kræver omhyggeliged, nulfejlstolerance, stor koncentrationsevne mv.
- evner som mange gange er autisters styrke.

Proceduren er at man følger et (langt) schema med ændringer som skal gøres på tabletten. Det vil, i starten, være ca. 30 tablets ad gangen, men produktet er nyt og ser ud til at sælge godt, så det bliver flere med tiden.

Er det nogen der kender en person, med firma, som kunne være god til dette? Vigtigt er at personen er aBsolut pålidelig mht. til aftalte tider mv. Og tror mig, det ER et monotont arbejde, så man skal synes at det er hyggeligt og selv kunne opretholde entusiasmen...

Betaling vil ske pr. tablet, efter at personen har fået en mulighed for at se hvor lang tid det tager. Så første gang drejer det sig om timeløn.
Avatar billede madklub Guru
25. juni 2014 - 13:29 #1
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
25. juni 2014 - 18:34 #2
Det er et supergodt tip - de har faktisk hjulpet mig indtil nu!
Men det kunne du jo ikke vide!
Avatar billede madklub Guru
25. juni 2014 - 18:56 #3
Og hvorfor kan du ikke bruge dem mere?
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
25. juni 2014 - 19:25 #4
De holder sommerferie :-)
Og desuden ved jeg ikke om de er interesseret efter sommerferien. Jeg skal se til at have en stabil produktion, så nu er jeg på udkig efter det.
Avatar billede chrisrj Forsker
25. juni 2014 - 21:15 #5
Hejsa :)

Jeg er tidligere Specialist, som vi jo kalder os. :)

Jeg har tid til at lave din opgave nu (altså ikke liige nu, men imorgen! ;) )

Så hvis du er interesseret, så giv et pip. :)

Venlig hilsen

Chris Jensen
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
25. juni 2014 - 22:20 #6
Pip!

Vil gerne have din mailadresse, så jeg kan få lidt mere at vide om dig! :-)
Avatar billede chrisrj Forsker
25. juni 2014 - 22:31 #7
Jeg har sendt den i en PM. :)
Avatar billede hutchicutt Nybegynder
25. juni 2014 - 22:33 #8
Hvad tænker jeg dog på - jeg kan jo også give dig min mail adresse. :-)
Håber ikke at det ikke er "ulovligt" ifølge nogle regler herinde... hutchicutt@gmail.com. Obs, der er er vigtigt at du bor I Kbhnsområdet. Fortæl lidt om dig selv, tak! :-)