Avatar billede - Mester
25. juni 2014 - 19:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Hvad er der blevet af dyndns.dk ?

Fra i dag er det ikke muligt at benytte min  nisc.dyndns.dk forbindelse. Og jeg kan ikke komme ind på www.dyndns.dk og update, da mit password bliver afvist.  Serveren agerer som om den ikke virker.
Er der nogen som har været ude for det samme eller har en løsning.
Avatar billede keysersoze Guru
25. juni 2014 - 19:37 #1
Måske din bruger er udløbet?
Avatar billede - Mester
25. juni 2014 - 19:48 #2
Jeg har prøvet a
t genoprette, men modtager ingen registrerings mail. Desuden plejer jeg et få en mail, så jeg kan opdatere
Avatar billede - Mester
25. juni 2014 - 19:53 #3
Har lige prøvet at genregistrere mig, men modtager ikke den lovede mail
Kan jeg få dig til at oprette en konto for at se om der er gang i dyndns.dk eller hvad?
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juni 2014 - 20:14 #4
Kontakt dyndns support? :-)
Avatar billede - Mester
25. juni 2014 - 21:52 #5
Jeg har prøvet at skrive til en som hedder Allan-intet svar... Dyndns siger selv de ikke yder hjælp eller support kan man læse på deres hovedside under pro.... Den jeg ikke kan komme i forbindelse med er en dynamisk uden pro. Jeg kan ikke oprette en pro fordi Dyndns siger at der allerede er en bruger med de data..Ja mig selv;-/
Ja jeg mener det faktisk alvorligt, det med at en anden end jeg selv godt må prøve om der sendes en bekræftelsses mail fra dynds, hvis man opretter en konto....Der kommer ingen til mig. Derfor har jeg på fornemmelsen at der er noget "nede" i deres system
Avatar billede Blueeyez Mester
25. juni 2014 - 22:30 #6
Prøvede at oprette en bruger, men fik følgende:

"Din email-adresse er noget skidt."

De synes ikke godt om gmail..

Har du kigget i din spam mappe?
Avatar billede - Mester
25. juni 2014 - 22:42 #7
Tja..jeg har eget domæne og lavede en ny konto nikolaj@nisc.dk, og prøvede den via min Mailwasher, og det  virkede.
Men få lov til at oprette en konto hos dyndns..,! Det kom så langt som til at der stod at der var sent en mail.....Det er der bare ikke hverken over webmail eller i mailwasher....gad vide hvad der er galt.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 21:17 #8
nikolajs har du fået løst dit problem?
Avatar billede - Mester
28. juni 2014 - 23:42 #9
Jeg er måske ved det. Allan fra dyndns har svaret på min mail og det lader til at en række brugere ikke får mail  når det er tid til at opdatere. Så ryger man ud og skal igennem en genoprettelse. Den virker heller ikke helt for jeg havde jo prøvet og der kom ingen aktiverings mail. Allan har nu sendt mig den en aktiveringskode til den ene af de 2 domæner jeg har. Desværre duede aktiveringsmailens kode ikke . Jeg har derfor skrevet til Allan på ny. Håber på svar og en løsning snart  :-)
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
29. juni 2014 - 11:23 #10
Når du har fået det til at virke må du rigtig gerne ligge løsningen her ind, som et svar og accepter dit svar.
Avatar billede - Mester
30. juni 2014 - 16:12 #11
Så lykkedes det i formiddag. Både med en mail fra Dyndns og med deres mailrobot. Der har været en del skiverier mellem mig og Dyndns, som nu er gået op i en højere enhed.

Om jeg får advarselsmail igen eller om jeg selv skal huske at opdatere ved jeg ikke..