Avatar billede sholst Nybegynder
26. juni 2014 - 14:21 Der er 6 kommentarer

baggrundsgrafik overtager webside på tablet

Jeg har problemer med at læse artikler på tv2's side for vw i fodbold og tour de france på min tablet. Det er som at den baggrunds grafik de har på siden tager over og lægger sig ovenpå teksten. Som jeg så ikke kan læse. Jeg har prøvet i både chrome og explore. Min tablet er en samsung. Jeg har haft lidt dialog med tv2 men de forstår ikke at jeg har problemet. Håber der er nogen her der kan hjælpe mig.
Avatar billede nopsen Ekspert
26. juni 2014 - 17:26 #1
har ikke nogen løsning, men kan bekræfte at problemet også er hos mig på min lenovo yoga hd+ tablet, artiklerne er umulige at læse.
det bliver nok op af bakke at få tv2 til at indrømme problemet, har selv prøvet at klage over hakkende afspildning på tv2 play, men også her benægtede de at der var problemer, trods hård kritik fra deres brugere på blandt andet trustpilot og deres supportside om samme problem.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
28. juni 2014 - 19:42 #2
sholst ligger du ikke lige et screenshot af det herind?

Så skal jeg se hvad jeg kan gøre for at hjælpe.
Avatar billede tommyj269 Nybegynder
17. juli 2014 - 17:31 #3
Hej jeg oplever de samme ting på min samsung tablet 3 10,1. De samme problemer med tv3 sport side tager baggrunden også over. Man kan nogen gange være heldig at køre siden op og ned, og så kommer siden frem uden baggrunden tager over. Nogen der har en løsning?
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. juli 2014 - 08:23 #4
Er der nogen forskel hvis du bruger Google Chrome?
Avatar billede tommyj269 Nybegynder
18. juli 2014 - 12:10 #5
Det virker med google chrome men ikke med explorer.
Avatar billede MadsHaupt Juniormester
18. juli 2014 - 12:35 #6
Så har vi jo fundet løsningen.

Man skal bare bruge Google Chrome til Android.