Avatar billede holgerduus Nybegynder
28. juni 2014 - 09:08 Der er 1 kommentar

moms

Jeg har et momsregistreret firma i Litauen hvor jeg bor. Jeg sælger træpiller til firmaer i blandt andet Danmark. Nu har jeg fået en ordre på et lastbilslæs træpiller til en privat hvad gør jeg og kunden med moms ? Skal jeg skrive 21% Litauisk moms på eller skal kunden selv sørge for at betale 25% moms i Danmark eller hvad ?
28. juni 2014 - 14:41 #1
Læs sektionen "Fjernsalg af varer, hvor du ikke skal opkræve dansk moms" - http://skat.dk/SKAT.aspx?oId=70335&vId=0&lang=DA