Avatar billede HvidestenRasmussen Nybegynder
29. juni 2014 - 09:48 Der er 3 kommentarer

SketchUp 2014 - Unable to update.....!?

Jeg har arbejdet med mange versioner af SUP. Nu er det SketchUp 2014. Når jeg skifter mellem de forskellige værktøjer i Large Tool Set, kommer ofte følgende besked: Unable to update the evaluation time. Make sure that C:\..osv..... is writable. Hvordan slipper jeg for at den hele tiden popper op?
Avatar billede tmnielsen Nybegynder
15. juli 2014 - 12:52 #1
Med følgende windows 8.1 metode skal du klikke OK til at starte selve programmet, men slipper for de mange popup's.

1) Højreklik på program ikonet du starter programmet med og vælg egenskaber.
2) klik avanceret
3) Sæt flueben i kør som administrator
4) Klik OK 2 gange
Avatar billede HvidestenRasmussen Nybegynder
17. juli 2014 - 08:00 #2
Nu er jeg desværre kun indehaver af Windows 7. ;O/
Avatar billede tmnielsen Nybegynder
17. juli 2014 - 09:54 #3
Bortset fra at teksten på knapper og menu punkter kan være lidt forskellig, er processen fuldstændig den samme i alle aktuelle windows versioner.