Avatar billede Jforsberg Nybegynder
29. juni 2014 - 11:36 Der er 1 løsning

Hente string fra MySQL database og vise i Wordpress frontend.

Lige hurtigt så er jeg ikke sikker på, om det er den rigtige kategori mit indlæg er i. Det omhandler MySQL database, så jeg går ud fra det. Hvis ikke; beklager.

Og spørgsmålet.

Jeg skal lave en wordpress side som blot består af en knap der ved tryk henter en linje fra databasen og viser på skærmen.

Et eksempel er hvis siden omhandler mad, så når man trykker på knappen, vil man få vist et forslag til aftensmad. Trykker man igen opdaterer siden og viser en ny. Opdateringen er vigtig i form af reklame visninger.

Hvordan vil man nemmeste kunne lave sådan noget, så en bruger ikke bare kan højreklikke og hente alle idéerne til aftensmad ned på én gang?

Vh,
Jonas
Avatar billede Jforsberg Nybegynder
13. august 2014 - 08:27 #1
lukker.. fandt intet svar.