Avatar billede sigyn Seniormester
29. juni 2014 - 14:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling bærbar/2i1

Jeg overvejer nyanskaffelse, og spekulerer dels i, om jeg "kan nøjes" med en alm. bærbar (det tror jeg umiddelbart) eller om jeg vil fortryde at jeg ikke valgte en 2i1 model
Den skal primært bruges til billeder, mest jpeg-format, men der er MANGE.
GoPro-optagelser. Jeg har ikke den store erfaring, men ved det fylder, og nok også kræver lidt af grafikken.
Office-programmer, især Excel og Access

Jeg vil mene, at jeg skal have min 1TB harddisc, og selvfølgelig en god skærm. Jeg vil også meget gerne have numerisk tastatur.
Skærmstørrelse 15-16" vil jeg tro
Priside 4-6000kr

Hvad har I af gode forslag og ditto råd ?
Avatar billede poko1 Ekspert
29. juni 2014 - 15:56 #1
Avatar billede Slettet bruger
29. juni 2014 - 19:08 #2
Tag denne https://www.komplett.dk/asus-f550ln-156-fhd-mat/808888 og smid en større harddisk i.
Avatar billede sigyn Seniormester
30. juli 2014 - 06:14 #3
Lukker