Avatar billede fogtoo Nybegynder
01. juli 2014 - 12:55 Der er 1 løsning

Firefox tilføjer /6.0/gui til webadresse

Jeg har en tdc boks. Jeg mistede nettet og ville se om jeg kunne se noget på tdc boksen, så jeg går ind på 192.169.1.1 og den tilføjer selv /6.0/gui og jeg kan se opsætning osv. Jeg kan se der at forbindelsen var forsvundet i kort tid, og jeg kunne komme på nettet igen.

Men nu når jeg går ind på www.google.dk så tilføjer den automatisk /6.0/gui hvilket ikke giver nogen gyldig adresse.
www.youtube.com får også tilføjet /6.0/gui hvilket får mig ind på tdc boksen, men den står konstant og opdaterer, så jeg kan ikke bruge siden.

De 2 sider er de eneste der er berørt, jeg har ikke fundet andre adresser som er påvirket.

Jeg tænkte at boksen måske var påvirket af et nedbrud eller lignende, så jeg forsøgte med andre browsere, men ingen af dem er påvirket.

En anden ting er hvis jeg vælger at skrive https:// så virker siderne upåklageligt.
Avatar billede fogtoo Nybegynder
20. juli 2014 - 21:59 #1
a