Avatar billede kjgizmo Novice
01. juli 2014 - 22:26 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ekstra skærm tænder og slukker hele tiden

Jeg har lige et spørgsmål ang min computer og skærme der er tilsluttet.

Der er tale om følgende:
Stationær PC med 2 skærme tilsluttet
1 skærm = DVI
2 Skærm = VGA
Grafikkort: ATI Radeon HD 5670

Min skærm nr 2 tænder og slukker konstant. Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad dette kan skyldtes da det er utroligt generende når man forsøger at arbejde ?
Den har ikke gjort det hele tiden, men er begyndt på det indenfor den seneste tid.
Avatar billede kjgizmo Novice
01. juli 2014 - 22:31 #1
Driveren er den nyeste

Skærm billedet flimrer mellem sort skørm og billede
02. juli 2014 - 00:10 #2
Har du prøvet at benytte den problematiske skærm som den eneste tilsluttede skærm?

Har du prøvet at tilslutte den stik 1?

Har du prøvet at tilslutte den en anden computer?

Hvis den flimre i alle disse tilfælde, så er skærmen i stykker.
Avatar billede kjgizmo Novice
21. december 2014 - 23:06 #3
Jeg har været alle tingene igennem og skærmen fungere fint. Der var ikke problemer med den, men viste sig der var fejl i selve softwaren min producent havde lagt på sitet. Så efter længere tid lykkedes det at få det løst ..