Avatar billede barth Professor
02. juli 2014 - 12:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette mails

Jeg har iPad og iPhone hvor jeg modtager mine mails.

Er der en måde hvor man kan slette flere mails på én gang? Det irriterer mig, at jeg skal slette dem enkeltvis, eller rettere markere dem enkeltvis for derefter at slette dem.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2014 - 14:50 #1
du bliver da nødt til at markere dem, du vil have slettet.
Avatar billede barth Professor
02. juli 2014 - 15:02 #2
Jo men det ville da være smart hvis man kunne slette alle mails uden at skulle markere hver enkelt. Men det kan man jo nok ikke.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2014 - 15:22 #3
Min iPad: listen i venstre del, vælg rediger for oven. Så nederst marker alle og papirkurv.
Avatar billede barth Professor
02. juli 2014 - 15:27 #4
Når jeg gør det - jeg har prøvet før - får jeg kun to muligheder: Sæt flag ved og marker som læst. Ikke papirkurv.
Avatar billede claes57 Ekspert
02. juli 2014 - 15:39 #5
Man skal sørme trykke papirkurv ved alle.  Jeg havde kun profet det i reklamer på min gmail, og der kommer en slet alle nede i bunden.
Avatar billede barth Professor
02. juli 2014 - 15:47 #6
Det gør der desværre ikke på min.
Avatar billede barth Professor
17. juli 2014 - 13:30 #7
Der er vist desværre ikke nogen nem løsning, så jeg lukker.