Avatar billede sholm Nybegynder
02. juli 2014 - 21:34 Der er 1 løsning

Error 403.14 - ved MVC 4 på webhotel

Hej

Jeg har lavet en ASP.NET MVC 4 webapp.

Det fungerer helt som det skal på min lokale maskine - både på IIS Express og min lokale IIS 7.5.

Når jeg så laver en Publish til mit webhotel så får jeg fejlen:

*** HTTP Error 403.14 - Forbidden ***

Jeg har prøvet at oprette en simpel webapp til Framework, 4.5.1 / MVC 4. Den kører som den skal. Så det er nok ikke webserveren det er galt med.

Mit spørgsmål er så om der er en der kan forklare hvordan jeg kan fejlfinde dette? Hvilke filer skal jeg kontrollere for hvad?

Tak!
Avatar billede sholm Nybegynder
03. juli 2014 - 19:18 #1
Det viste sig at det var serveren der skulle køre en anden pipeline mode.