Avatar billede Glennberg Nybegynder
03. juli 2014 - 14:58 Der er 9 kommentarer

Kan ikke installere mine downloads !!!

Hej,

Jeg har fået et problem. Alle mine downloads fra internettet, kan jeg ikke installere. Efter de er downloadet og jeg klikker på kør, forsvinder downloadet bare og intet sker.

Jeg kører på windows 8, Norton 360 antivirus program.

på forhånd tak for svarende :)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2014 - 15:19 #1
prøv højreklik på den downloadede setup-fil, og vælg 'kør som administrator'
hvis det ikke hjælper, så kan win8 selv give problemer - som kan rettes med http://www.tweaking.com/content/page/windows_repair_all_in_one.html
hvis du henter 'portable' så skal den ikke installeres - bare pakkes ud og køres. Du kan starte i faneblade 'step 5' med backup af registreringsdatabasen (der skal jo pilles i indstillinger i step 6)
Avatar billede Glennberg Nybegynder
03. juli 2014 - 15:33 #2
Problemet er bare, at jeg heller ikke kan køre programer. Jeg trykker "kør", giver tilladelse til programet og intet sker. ;/
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2014 - 15:44 #3
Prøv en systemgendannelse tilbage til før problemet opstod.
Avatar billede Glennberg Nybegynder
03. juli 2014 - 15:48 #4
Er det noget, som jeg kan gøre gennem Norton, eller skal jeg gøre det gennem kontrolpanel/Windows 8 instillinger?

Undskyld, jeg ikke så god til IT ;)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2014 - 16:01 #5
via kontrolpanel - se https://www.dropbox.com/s/65dg26f1649oj7y/Image%20004.png
i den klikker du https://www.dropbox.com/s/sayjgfr11vckju1/Image%20005.png
Der kommer så et mindre vindue - klik næste, og så vælger du et gendannelsespunkt, og klikker næste.
Maskinen skal nu arbejde - og den genstarter også - men med lidt held, så virker den igen.
Avatar billede Glennberg Nybegynder
03. juli 2014 - 16:22 #6
Det virkede ikke. Ville det være en ide, at gå tilbage til fabriksindstillingerne og starte det hele om?
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2014 - 16:30 #7
Det må være løsningen. Husk at gemme dine data (hvis muligt) på fx usbstik.
Avatar billede Glennberg Nybegynder
03. juli 2014 - 16:32 #8
Ligemeget. Jeg opdagede lige, at jeg godt kan downloade filer og installere dem igen efter systemgendanelsen.

Tusind tak for hjælpen. Du sparede mig en masse besvær og tid :)
Avatar billede claes57 Ekspert
03. juli 2014 - 16:49 #9
Ok. Læg et svar selv, så du kan acceptere det, og lukke her.