Avatar billede jdann Mester
03. juli 2014 - 15:25 Der er 1 løsning

Mail forsvinder i nogle tilfælde

Hej
Kan en af jer kloge hjælpe mig med følgende:
Jeg bruger Office 2010 - og dermed Outlook 2010 som mail program
Internetforbindelse hos Stofanet.
Windows 7
Bruger Bullguard virus program
Når jeg sender en mail til en person, som har enten Microsoft Live mailprogram eller en gmail - men på f. eks. En IP telefon  kan de ikke modtage min mail.
De påstår, at den ikke havner i uønsket mailbox m.m
Jeg sender mange mail - har aldrig ellers problemer med modtagelse
Disse mennesker godt sende mail til mig - ingen problemer.
Hvis jeg bruger min gmail konto fra samme maskine - ingen problemer for dem at modtage denne
Hvis jeg sender fra min kones PC, som er netværk med min - samme router - stofanet samme mailprogram o.s.v . kan de godt modtage mail herfra.
Hjælp

VH
Jørgen
Avatar billede jdann Mester
02. august 2014 - 09:09 #1
svar for at lukke spørgsmål