Avatar billede xvid Seniormester
03. juli 2014 - 23:45 Der er 3 kommentarer

Forslag til design

Hej
Jeg vil høre og der er nogen her der har et rigtig godt forslag til hjemmeside design der ville passe til et malerfirma?
Jeg er selv i gang med uddannelsen som bygningsmaler og det skal bruges som en del af opgaven fremlægning

på forhånd tak
Xvid
Avatar billede jjbirk Nybegynder
04. juli 2014 - 08:24 #1
Har du evt. søgt på nettet efter hjemmeside om maler, så kunne du måske få en ide den vej.
Avatar billede xvid Seniormester
04. juli 2014 - 10:26 #2
ja jeg har kigget rungt, man ville gerne høre om der var nogen her der havde nogen andre forslag end dem der findes :)
Avatar billede atla Novice
25. juli 2014 - 15:14 #3
Jeg vil igen lige anbefale http://www.wpexplorer.com/top-free-themes/. Han har en række gratis temaer til wordpress, som jeg synes er helt fine.

Jeg har brugt et af hans temaer til denne http://bondesten.com/. Men han har andre som er federe, og som sikkert ville passe fint til dit projekt her.