Avatar billede changelevel Nybegynder
04. juli 2014 - 13:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Position

hej alle,
nu har jeg prøvet forskellieg css, men virker bare ikke.

Det som jeg vil have er at når jeg zoommer min browser fra højre til ventre vil jeg gerne have div flytte med, men det gør det ikke.

min css ser sådan ud:
#vpmenu {
    height: 30px;
    float: left;
    margin-left: 1260px;
    position:  absolute;

}
Avatar billede Slater Ekspert
04. juli 2014 - 13:30 #1
Zoomer? Mener du scroller? Og så skal en div "følge med"? Så skal du sandsynligvis bruge position: fixed; i stedet for absolute.
Avatar billede changelevel Nybegynder
04. juli 2014 - 13:38 #2
den ville ikke, den lapper bare over med en anden div, når jeg trækker siden fra højre til ventre?
Avatar billede Slater Ekspert
04. juli 2014 - 15:30 #3
Så forstår jeg ikke helt, hvad du vil have den til, og hvad den gør i stedet. Med mindre jeg bare er tungnem, er du nok nødt til at beskrive det lidt bedre - eller endnu bedre vise det. Beklager.
Avatar billede changelevel Nybegynder
04. juli 2014 - 15:53 #4
jeg er dårlig til forklare, men jeg vil gerne sende et par billede til dig, så du kan bedre se det?
Avatar billede Blueeyez Mester
04. juli 2014 - 16:10 #5
Smid billeder op herinde via evt tinypic.com
Avatar billede thomas Praktikant
06. juli 2014 - 01:45 #6
Er det måske så at du vil at menuen skal blive på det samme sted når du scroller sitet? F.eks. som på http://www.hardgraft.com/collections/all/products/holdcamera-heritage ?
Avatar billede changelevel Nybegynder
05. august 2014 - 16:11 #7
svar