Avatar billede nyppe Nybegynder
05. juli 2014 - 18:48 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

USB Tastatur Logger af og på

Jeg har problemer med at mit tastatur logger af og på periodisk.
Alt Lys i tastatur slukker og pcén fryser et par sekunder, mens lyden af en usb bliver hivet ud of sat i igen spiller, efter nogle sekunder kommer det på igen.
Bruger Logitech G19S.
har snakket med Logitech og de siger det er et Microsoft problem da de benytter standart driven. Logitech siger at dette er problemet:

"Common driver installation issues caused by Missing device class installer"
Men de nægter at gøre mere.

Havde et G19, som jeg brugte på min Win 7 Ultimate pc og den loggede af og kom ikke igen før jeg tager stik ud og ind igen.
da jeg skiftede til Win 7 Pro på min nuværende pc, begyndte den som beskrevet, derfor købte jeg G19S i håb om det bare var et defekt tastatur.

Nogle der har en ide til at stoppe dette?
Avatar billede sadolin1978 Novice
05. juli 2014 - 21:22 #1
her kunne der måske være mere at hjælp at finde evt. en driver til keyboardet

http://www.logitech.com/da-dk/support/g19s-lcd-gaming-keyboard?crid=411&osid=14&bit=64
Avatar billede nyppe Nybegynder
06. juli 2014 - 00:17 #2
Den er installeret og det er ikke en driver, men software til at styre ekstra funktioner.

Logitech support siger de bruger windows driver til tastaturet
Avatar billede sadolin1978 Novice
06. juli 2014 - 10:32 #3
ok har du evt. set om der er noget form for strømstyring af den USB port du bruger ?
Avatar billede nyppe Nybegynder
06. juli 2014 - 13:09 #4
Tastaturet har en ekstern forsyning til lys og skærm.

Bundkortet er blevet skiftet en gang da det pludselig ikke ville starte, men havde de samme problemer fra første dag med det nye kort.

Har prøvet at bruge de forskellige usb porte men ingen ændring.
på opfodring fra pc leverandør bruger jeg de øverste (der hvor de gamle mus og tastatur stik sad på ældre bundkort) da de mener de er de rigtige til dette.
Avatar billede nyppe Nybegynder
04. august 2014 - 11:53 #5
?
Avatar billede nyppe Nybegynder
18. oktober 2014 - 00:32 #6
INGEN