Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2014 - 20:00 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nexus 5 32GB fra Tyskland, brug i Danmark?

Jeg overvejer kraftigt at købe en Google Nexus 5, men 32GB-modellen kan ikke købes i Danmark, så jeg ville bestille den hjem fra Tyskland. Jeg er dog urolig for om den er lukket/begrænset fra brug i Danmark? Sprog er ikke et problem da jeg alligevel ville ha' den på Engelsk.

Nogen der har styr på begrænsninger når det gælder telefoner købt i Tyskland?
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2014 - 20:30 #1
http://telepart.dk/shop/google-nexus-5-1730p.html
de har den også i sort og hvid - til 400kr mere pr stk.

Hvis du hellere vil importere fra tyskland, så bare gør det.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2014 - 20:44 #2
Du tror ikke at det ville give problemer at købe den fra tyskland? Altså for. eks. med mobil operatører? Jeg kan få den fra Tyskland i 32GB Sort til 2900kr hvilket der er meget mere attraktivt.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2014 - 20:51 #3
Så giver operatør nok et tilskud, og du skal have abonnement i 6-12 mdr der. Og du skal nok have en tysk adresse. Hvis du vil og kan det for at spare 500kr og undgå dansk købersikring, så værsgo. Jeg ville ikke.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2014 - 21:08 #4
Der hvor jeg ville købe den ville det være helt uden abonoment, så jeg tror ikke at det ville være det store problem.
Avatar billede claes57 Ekspert
06. juli 2014 - 21:12 #5
Så bare spar de 500kr, og tag den længere vej hvis der opstår problemer i garantiperioden.
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2014 - 21:38 #6
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2014 - 22:58 #7
hugojohan - Hvorfor er jeg så dum at jeg ikke engang tjekker google selv... Mange tak - Jeg bestiller dem direkte derfra!
Avatar billede Slettet bruger
07. juli 2014 - 16:04 #8
Det var så lidt.
Avatar billede raskemuske Nybegynder
27. august 2014 - 12:03 #9
Hej
Jeg købte min Nexus 5 32 gb hos www.notebook.de
Ingen begrænsninger og alt kørte glat
Avatar billede kimsejersen Praktikant
03. oktober 2015 - 11:06 #10
De er ret billige på nuværende tidspunkt. Jeg synes bedre om Nexus5 designet end de 2 nye 5x og 6p